بررسی کنکور سراسری 92
مهندسین 401
وبلاگ کوتاهی برای زارش

رنگ سبز : تشابه سطح دشواري با کنکور 91

رنگ آبي : ساده تر شدن نسبت به کنکور 91

رنگ قرمز : دشوار تر شدن نسبت به کنکور 91

درس هاي عمومي 

امسال دانش آموزان به دو درس ادبيات ، عربي کنکور تجربي 92 مشابه  يا بيشتر از پارسال پاسخ داده اند .  در سه بازه ي ترازي اول يعني  دانش آموزان خيلي قوي با تراز ۷۰۰۰به بالا ، قوي با تراز ۶۰۰۰به بالا ،دانش آموزان مشابه سال گذشته پاسخ داده اند و در گروه دانش آموزان متوسط متوسط با تراز ۵۰۰۰به بالا  يک واحد از ده واحد ميزان پاسخ گويي به سوالات افزايش يافته است .

در درس معارف در هر چهار گروه پاسخگويي يک واحد بيشتر از کنکور 91 شده است و به نظر مي رسد امسال سوالات دين و زندگي ساده تر از پارسال بوده است .

در درس زبان انگليسي همان طور که در جدول جديد مشاهده مي کنيد ميزان پاسخ گويي داوطلبان در هر چهار بازه مشابه سال گذشته  بوده است .

با اين شرايط در کنکور 92 درس معارف ساده تر از سال گذشته ، درس زبان انگليسي  مشابه سال گذشته  و درس هاي ادبيات و عربي براي دانش آموزان قوي ، خيلي قوي و متوسط خوب وضعيتي متعادل و مشابه سال قبل و براي دانش آموزان متوسط ساده تر از کنکور   92 ارزيابي مي شود.


 

درس هاي اختصاصي  

سطح پاسخ گويي درس رياضي نسبت به پارسال مشابه بوده  است و هر چهار بازه ي ترازي از خيلي قوي تا متوسط به لحاظ تعدادي ، مشابه سال  گذشته  پاسخ داده اند .

در درس زيست شناسي در دوبازه 7000 و 6000 دانش آموزان مشابه سال گذشته به سوالات پاسخ داده اند اما دانش آموزان متوسط خوب و متوسط بهتر از سال گذشته به سوالات زيست شناسي پاسخ داده اند . اگر چه کارشناسان و دانش آموزان ابراز مي کنند که سطح دشواري سوال ها ي زيست شناسي نسبت به سال گذشته افزايش يافته اما به نظر مي رسد سطح دانش داوطلبان نيز به همين ميزان بيشتر و بهتر شده است

درس فيزيک از نظر سطح پاسخ گويي براي دانش آموزان خيلي قوي  وضعيت کاملا  مشابه و متعادلي را نسبت به سال گذشته  دارد اما در بازه هاي ترازي پايين تر سطح پاسخگويي يک واحد بيشتر از سال گذشته شده است که نشان ساده تر شدن درس فيزيک براي اين بازه هاي ترازي داشته است.

در درس شيمي  نيز دانش آموزان مشابه  پارسال به سوال هاي شيمي پاسخ داده اند  و فقط براي گروه دانش آموزان متوسط  سطح دشواري شيمي يک  واحد ساده تر شده است.

منبع : سایت قلم چی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط زکریا حسین زائی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 24529
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1